Friday, June 3, 2011

MIMPI KAWEN..

aku mimpi aku kawen mlm td..
yg sedeynyer x de sorg pon kawan aku tau aku nk kawen..
even org kampung pon tak tau..
mcm perkahwinan yg x d rancang gitu..
tp, kad kawen aku da tempah 500 keping..
cuma x sempat nk edarkan jek..
pd hr pkahwinan, x ramai org dtg..
pastu yg peliknyer, pengantin lelaki yg dtg tu adalah tunang kawan aku..
credit to - http://malaysia.images.search.yahoo.com/images/view
huwaaaaaaaaa~ apakah maksudnyer..??aku bukan perampas kot..
aku pon tgk la kad kawen yg aku tmph tu, mmg sah laki tu bukan pengantin lelaki yg aku tunggu..
tp, kenapa dia yg dtg..??
kepada kawan aku itu, jgn riso, dlm mimpi aku km x nikah pon..
tunang anda baru dok depan tok kadi aku da meraung2 ckp itu bukan bakal somi aku..
hukhuk~
sengal betol mimpi itooo~

adios..!! MySpace

No comments: