Friday, June 17, 2011

AM I TOO CHILDISH..??

mak sllu kata, "kamu ni dgn budak2 tinggi lutut pon nak gaduh.."
erkk.. salah ke..??
budak2 tinggi lutut pon org jugak..
nak gadoh kena ikot ketinggian meh..??
yg tu pasal aku gaduh dgn anak sedara aku c nina gemok tuh..
budak tu mmg nk kena sekeh skali skala..
pemalasnyer yg amat.. mintak tolong sikit pon tak bole..
adakah sebab dia pendek dan baru berumur 4 tahun maka aku di larang utk bgaduh dgn dia..??
ahhh.. mana bole..!
***
lupakan pasal nina gemok n mari bercerita ttg budak keling kt skola aku ni..
budak pempuan ni mmg gedik giler..
perasan cantek, tp mmg la dia agak cantek berbanding cik ke' yg laen..
tp, otak campor dgn perangai mmg out..!!
kurang ajar nak mampos..
agaknyer dia tak paham bahasa Melayu kot..
sllu mencabar kesabaran aku..
masuk kelas, baru aku nk mula ngajar dia da bangun, "sorry teacher, buku tertinggal dalam loker, saya pegi angkat skrg teacher.."
hotak hanggg..!!
da tau ada kelas aku hr tu tak reti2 nk g amik sblm masuk kelas..
aku nk mula baru terhegeh2 nk g amik buku..
kelmarin mmg nasib dia kurang baek sbb mood aku mmg spoil habes..
so aku kc dia 2 pilihan, kuar g amik buku jgn masuk kelas dah, @ dok dlm kelas diri atas kerusi..
slps proses nego dia tak berjaya, akhirnya dia kuar kelas amik buku kt loker n then diri tepi pintu..
hahahaahahaha~ padan muke ko..!!
***
blk skola aku mcm biasa citer kt mak la benda2 gini..
nk citer kt saper lg kan wok.. boipren tak dop.. huwaaaaaa~
then, bole aku yg kena blk dgn mak..
statement mak adalh.. "dgn budak skola pon nk gado..? cekgu dgn anak murid sama jek.. mcm budak2"
erkkkk..!! adakah..?? apakah..??

adioss!

No comments: