Friday, December 31, 2010

HAPPY NEW YEAR...!!

tepat jam 12 mlm nanti kita akan bergerak melangkah ke tahun baru..
2011... 
hurm.. mcm biasa la.. 
setiap kali tahun baru sure semua orang da tetapkan azam baru..
n termasuk aku lah..
each n every year with nue azam..
jgn tanya apa azam tahun 2010 aku sbb aku mmg x ingat..
erkk..!! abaikan..
***
sempena tahun baru ni, kita mulakan la dgn azam baru..
n hopefully i'll remember it and try to fullfill it throughout 2011..
untuk menjadikan ianya lebih berkesan dan bermakna, aku da [sbnrnya msh lg dlm kategori.. akan] list down apa yg aku nk capai in 2011..
dr aspek personal life aku, my career, my relationship [workplace, frens and ...]
mengharapkan segalanya berjalan dengan lancar dan sukses hendaknya..
***

***
i wud like to wish my best buddy, cik fairy a very happy burfdayy...
smga sgala yg anda impikan dan hajatkan menjadi kenyataan hujung tahun depan.. 
peace!

No comments: