Thursday, December 29, 2011

selepas 1 kematian ke kematian yang lain..
aku rs aku smkn kuat @ da lali..
bole terima dgn tenang..
ms oyen mati dlu, mmg aku menangis gila2..
lama jugak nk terima kematian dia..
n 2 hari lepas tu tammy lak mati..
i hv no idea knp dua ekor tu mati..
but, mungkin sbb dorg sllu sgt terjatuh dlm longkang..
hari ni, tobet lak mati..
aku da dpt agak da dr smlm bila tgk keadaan dia..
imau nampak sihat pg td..
tp, keadaan dia smkn teruk ptg ni..
x tau knp tiba2 bdn dia mengeletar..
aku rs dia buasir kot..
asik cirit birit..
google td dgn simptom yg ada pd imau..
mungkin dia ada mslh jangkitan kuman pd paru2 since dia selesema n both her eyes ada byk tahi mata..
if imau bole survive until tomorrow, wil  bring her to vet for check up..
condition imau dgn tobet semakin teruk lepas dorg hilang dr blkg rumah..
ingatkan da kena makan dgn biawak..
rupa2nya ada budak cina ambik dorg..
x tau la sama ada dorg d buli @ apa..
but since then, dorg x mcm dorg yg dlu..
bdn kotor.. bau busuk.. lemah x bmaya..
smga Allah panjangkan usia imau..
smga aku smpt bwk dia ke vet esok..
imau.. please stay strong k..!

adioss..!!

No comments: