Thursday, November 17, 2011

kadang-kadang aku jeles tgk org d skeliling aku..
pegi mn2 pon ada geng..
dpt form strong bonding dgn org2 d skelilingnyer..
tp, aku tak..
susah utk aku bina satu hubungan yg rapat dgn org..
contohnyer utk keluar bersama, tgk wayang, makan sama2, g majlis sama2..
x de..
mmg x de..
dr dlu lg..
kalo x dgn kwn2 ms skola, mmg x de la..
kwn ms skola pon bole kira dgn jari bpe kerat jek yg aku bole buat sume aktiviti tu bsama2..
bukan aku sombong, tp, lebey kpda x reti kot..
salah aku kah..??
ustazah azizah ada cakap.. "baiti, bila jumpa org, muka tu jgn dok muncong ja.. sengih sikit.." *dlm lorat utara*
so, dr pernyataan ustazah ni seolah2 mengatakan bahawa aku ni seorang yg sombong..
but ekceli im not..
just dat aku x reti nk ckp dgn org dlu..
tp, bila org tegur aku dlu, aku ok jek.
jd, kpda org2 d luar sana, bila jmpa aku, sila2 lah tegur aku dlu k..

adios~

No comments: